RomPOS Loyalty

Decizia implementării unui modul complex de promoții este o prioritate în condițiile în care atragerea și fidelizarea clienților sunt sinonime cu o afacere de succes.

RomPOS Loyalty este o aplicaţie stand-alone cu ajutorul căreia se pot defini, implementa și administra politici complexe de fidelizare a clienților.

Modulul este opţional, independent de sistemul de gestiune și completează la un nivel de complexitate ridicat mecanismul de promoții din acest sistem.

RomPOS Loyalty permite definirea orcărui tip de promoții/discount:

  • de tip “interval valoric”

  • de tip “2+1”

  • de tip “la două produse cumpărate, al doilea este vândut la jumătate de preț”

  • …. și multe altele 

Acordarea discount-urilor se poate face atât procentual, cât și valoric, iar setarile pot fi făcute astfel incât să existe incidență unică, multiplicativ întreagă sau fracționară.

Fiecare promoție permite recurența prin selectarea zilelor și intervalelor orare în care să se aplice (Happy Hour). Promoțiile pot fi activate (nu este obligatoriu) doar dacă există card de fidelitate activ pe bon.