Master Business Intelligence

Master Business Intelligence (Master BI) oferă suport pentru decizii de business corecte și rapide necesare îmbunătățirii performanțelor companiei, prin furnizarea de informaţii consolidate şi actualizate în timp real.

Este destinat, în primul rând, companiilor care urmăresc îndeplinirea unor obiective clare, măsurabile.

Modulul este unic prin informaţiile precise pe care le oferă fiecărui manager şi antreprenor:

  • Generează în mod rapid şi detaliat rapoarte privind activitatea firmei, vânzările, încasările sau a altor activităţi de la unul sau mai multe puncte de lucru

  • Conține instrumente de analiză a rapoartelor

  • Posibilitatea identificării cu uşurinţă, pe baza unor date concrete, a acţunilor necesare pentru a eficientiza procesele din cadrul companiei

  • Identificarea și eliminarea cheltuielilor inutile

Master Business Intelligence încorporează tehnologie de ultimă generație, prelucrează și analizează un volum semnificativ de date, aducând informații despre articole, parteneri, cash-flow, profit, discount-uri, stocuri etc.

Modulul se integrează nativ cu suita de soluții pentru retail Rompos 2000, Gestpos 2000, Master HeadOffice, dar poate folosi ca sursă orice bază de date sau fișier Excel.

Master BI se conectează la una sau mai multe baze de date simultan și preia toate informaţiile necesare realizării rapoartelor specifice.

Modulul Master BI livrează rapoarte predefinte ca structură, cu posibilitatea de configurare și implementare a unor rapoarte custom-made. Toate rapoartele pot fi salvate și exportate.

Master Business Inlelligence oferă o gamă largă de rapoarte și analize: 

  • Evoluţia vânzărilor pe diverse perioade de timp (zile/luni/ani), pe locații și total locații

  • Valoarea totală a vânzărilor unui produs sau categorie de produse

  • Preţul de achiziție versus preţul de vânzare

  • Raportare după modelul Pareto (80/20) pentru produsele care stagnează

  • Dashboard-urile pot fi studiate în profunzime prin trecerea de la imaginea de ansamblu la detalii specifice

  • Analize comparative pentru dinamica în timp a indicatorilor, analize multidimensionale și de tip “What-If”, pentru testarea de  scenarii de business